dilluns, 26 de maig del 2014

Cuina Boníssima i Divertida!! :D

Hola, Cotlers!
Una de les coses que MÉS m'agrada en en aquest món, és l'art de la cuina! No sé cuinar de tot, és clar, però el que tinc comprovat és que el que em surt millor són els postres, les galetes, les magdalenes, etc...
Així doncs, m'ha semblat bona idea deixar-vos en una entrada els meus "plats" preferits, per a que, si us ve de gust divertir-vos, els cuineu i, si ho voleu, m'envieu fotos! :P

Piruletes de Xocolata i Galetes de Mantega (per a llepar-se'n els dits!):
Cliqueu aquí per a veure les receptes :)

Crêpes (podeu omplir-les del que vulgueu, que SEMPRE queden de meravella!!):
Cliqueu aquí per a veure la recepta :) (no us oblideu d'acompanyar-les amb nata ;P ).












Pa de pessic (no és la que faig jo però s'hi assembla i crec que provaré de fer-la:
Cliqueu aquí per a veure la recepta :)

Bé, doncs aquí teniu unes quantes receptes boníssimes i molt divertides de cuinar!
Quin és el vostre postre preferit?

PD: L'altre dia 23 vaig anar al 40 Principals Primavera Pop! Quina festassa i quin ritme!! ;)

---


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

T'ha agradat l'entrada? Sí? No? Comenta! (Això sí, respectant sempre als altres comentaris!)