divendres, 9 de maig del 2014

Noves Idees per al Blog

Hola, Cotlers!

Tinc una sèrie d'idees noves per al blog i volia comentar-les amb vosaltres per a que em doneu la vostra opinió:

- Penso en col·laboradors. Gent que m'enviï temes o idees interessants per e-mail (tempslliureocupat@gmail.com) o per el meu perfil de G+: +Temps Lliure Ocupat .

- A mi, des de ben petita que m'agrada escriure, així que potser podria fer un capítol cada setmana d'una història inventada, tipus novel·la. :)

- Fer un espai, un fòrum, on pugueu parlar de coses que us interessin, dels llibres que us esteu llegint, de música, etc. :D

- Tests setmanals.

- Un compte enrere per a l'estiu!! B)

Alguna proposta més? ;)


PD: Per a ser col·laboradors del blog, entreu a la pàgina del fòrum i comenteu amb el vostre pseudònim, NO amb el nom real, siusplau, i amb la vostra pàg. web (si en teniu i només si voleu dir-me-la).
Gràcies!! :)

---



2 comentaris:

  1. Si hagués de triar-ne una, la que m'agrada més es crear un fòrum en el qual podrem parlar.

    ResponElimina
  2. Hola! Com pots veure que ja he penjat en el meu perfil de Google+, el fòrum està creat! Ja fa uns quants dies que està en acció tot i que no en sabia la direcció i no us la vaig poder donar. Gràcies per comentar!

    ResponElimina

T'ha agradat l'entrada? Sí? No? Comenta! (Això sí, respectant sempre als altres comentaris!)